One Page Contract
   

Suntem aici!

Aveti intrebari referitoare la produsele sau serviciile Grenke?

 

Va rugam sa ne contactati la:
GRENKE RENTING Bucuresti – pentru Muntenia si Moldova
+40 21 300 1987 / serviceanti spam bot@grenkeanti spam bot.ro

GRENKE RENTING Cluj –           pentru Transilvania si Banat
+40 31 423 1432  / service.clujanti spam bot@grenkeanti spam bot.ro

 

Sau sa utilizati urmatorul formular.

 

Intrebari frecvente/FAQ si Documente Utile

1. Cum accesez portalul GRENKE?


Pentru instructiuni detaliate despre accesarea portalului GRENKE, va rugam sa cititi informatiile de pe pagina dedicata acestui subiect: Portal Clienti.


2. Care este procedura de colaborare cu GRENKE?


Daca vrei sa afli detalii despre ce implica colaborarea cu GRENKE (conditiile de eligibilitate, tipurile de echipamente finantabile, conditiile de inchiriere si documentele necesare pentru analiza financiara), atunci descarca acest document. Pentru informatii detaliate nu ezita sa ne contactezi utilizand datele de contact din partea dreapta.


3. Ce este Fisa GRENKE?


Fisa GRENKE este unul dintre documentele ce trebuie transmise scanate la adresa noastra de e-mail. Acest document trebuie completat corect cu informatii despre afacerea dvs, precum datele de identificare, informatii privind cererea de inchiriere, asociati, clienti etc. Informatiile respective ajuta specialistii GRENKE sa evalueze corect eligibilitatea companiei si vor identifica nevoile acesteia, propunand o oferta personalizata pentru inchirierea de echipamente. Pentru a vizualiza, descarca si printa Fisa GRENKE accesati acest link.


4. Cum completez corect un BO, dar un BO avalizat?


Instructiuni pentru completarea BO (Bilet la Ordin) le gasiti la acest link, iar pentru completarea unui BO avalizat aici.


5. Care sunt echipamentele finantabile prin intermediul solutiei de inchiriere GRENKE?


Printre echipamentele finantabile se numara echipamentele IT, mobilier birou, software, imprimante, multifunctionale, echipamente medicale si stomatologice, telecomunicatii, de securitate si industrial, dar nu numai. Pentru a vedea toate echipamentele din portofoliu va rugam sa accesati capitolul dedicat Produselor si Serviciilor GRENKE. La cerere putem finanta si alte tipuri de echipamente – trebuie doar sa contactati specialistul local GRENKE.


6. Care este valoarea minima a unui contract de inchiriere?


500 euro + TVA este valoarea minima ce poate fi finantata prin intermediul solutiei GRENKE. Aceasta reprezinta valoarea totala a contractului incheiat si nu valoarea per echipament, astfel ca un contract de 500 euro + TVA poate finanta si 2 sau 3 tipuri diferite de echipamente, in functie de valoarea acestora.


7. Vreau sa aplic pentru solutia de finantare GRENKE! Catre cine ma adresez?


Ne contactati utilizand formularul de cerere de pe website de la linkul urmator: Formular Cerere.

8. Cand platesc ratele contractuale?


In mod standard plata ratelor se face trimestrial (pe 1 Ianuarie, 1 Aprilie, 1 Iulie si 1 Octombrie) si in avans pentru urmatorul trimestru. La inceputul perioadei contractuale aveti posibilitatea de a alege intre plata trimestriala sau cea lunara, cu mentiunea ca cea trimestriala beneficiaza de o reducere, in timp ce plata lunara presupune un cost in plus de 15 euro + TVA.


9. Ce alte costuri ar trebui sa iau in considerare?


Sunt 2 costuri aditionale pe care trebuie sa le iei in calcul:

  • Toate bunurile inchiriate cu solutia de finantare GRENKE trebuie asigurate. GRENKE va ofera posibilitatea de a include bunurile in polita sa de asigurare cadru. Asigurarea se va plati anual, la inceputul anului pentru anul in curs, iar cota acesteia se stabileste in functie de tipul bunului.
  • Comisionul unic de administrare GRENKE ce reprezinta 1% din valoarea bunurilor inchiriate, minim 50 euro.


10. La finalul perioadei contractuale sunt proprietarul bunului/bunurilor?


Solutia de finantare GRENKE va propune inchirierea echipamentelor de care aveti nevoie pentru o perioada de minim 18 luni. La sfarsitul perioadei contractuale, se poate fie prelungi contractul, fie returna bunurile. Acest tip de finantare va permite deducerea integrala a chiriei, dar si posibilitatea de a inchiria echipamentele de generatie noua de fiecare data.


11. Vreau sa reziliez contractul inainte de terminarea perioadei de baza. Cum procedez?


Ne contactati mentionand dorinta de reziliere a contractului. Trebuie totusi sa aveti in vedere ca se vor plati daune interese egale cu suma tuturor chiriilor care ar fi trebuit platite in cazul in care contractul nu ar fi fost reziliat.