Misiunea GRENKE – Excelenta in Serviciile de Finantare

Putine sunt companiile ale caror valori interne si cultura organizationala se afla aliniate cu activitatea zilnica desfasurata de catre angajati, insa in Grupul GRENKE se respecta o serie de norme certificate si recunoscute la nivel international ce sprijina compania in a atinge acest obiectiv zi de zi.


Mai exact, Grupul GRENKE a impus intern o serie de standarde exigente pentru a se asigura ca livrarea serviciilor si produselor de inchiriere a echipamentelor se realizeaza de fiecare data la cel mai inalt nivel de calitate. Sistemul de management al calitatii este implementat la nivelul intregului grup, indiferent de tara sau continent, inclusiv in sediile Grenke din Romania, iar acesta este certificat la zi in conformitate cu normele DIN EN ISO 9001:2015. TÜV Management a evaluat ca exemplar sistemul de management al calitatii din GRENKE.


Din respect pentru clientii si partenerii sai, GRENKE considera ca este absolut necesar ca managementul calitatii sa faca parte din strategia brandului. Angajamentului companiei fata de aceste exigente a dus la transformarea mediului organizational in unul ce incurajeaza angajatii sai in zonele de:


  1. Proactivitate ce este esentiala atunci cand este nevoie de initiativa sau
    trebuie gasite solutii inteligente/ out-of-the-box.

  2. Feedback constructiv ce conduce la regandirea si imbunatatirea proceselor pentru a ridica calitatea serviciilor oferite.

  3. Dezvoltarea profesionala si aprofundarea expertizei prin training-uri si workshop-uri dedicate fiecarei echipe.

De asemenea, alte 2 zone in care managemetul calitatii a adus schimbari pozitive la nivelul organizatiei au in vedere actiuni ce stimuleaza responsabiltatea managementului si monitorizarea proceselor interne prin masurarea, analiza si imbunatatirea lor constanta.


GRENKE dedica intotdeauna 100% din energia sa pentru indeplinirea misiunii sale: livrarea celor mai calitative solutii de finantare a afacerilor.