Închirierea - întrebări frecvente (FAQ)

Tot ce aveți nevoie să știți despre închirierea și vânzarea cu plata în rate de la GRENKE.

Apelați-ne

Contactați-ne la

Sucursala București: Str. Dinu Vintilă nr.11, 021101 Sector 2, București

+40 21 300 1987

service@grenke.ro

Sucursala Cluj: Calea Turzii nr.199, 400495 Cluj Napoca

+40 31 423 1432

service.cluj@grenke.ro

Amortizarea completă înseamnă că toate costurile asociate echipamentului închiriat sunt amortizate complet pentru locator prin plata chiriilor de către beneficiarul contractului de închiriere.

Toate contractele de închiriere GRENKE conțin o opțiune de schimb. Acest lucru înseamnă că echipamentele închiriate pot fi înlocuite în timpul unui contract în desfășurare. Acest lucru ajută beneficiarul contractului de închiriere să rămână la zi cu cele mai noi evoluții tehnologice în orice moment, chiriile continuând să rămână fixe cu condiția de a păstra valoarea contractului.

Întrebări frecvente Parteneri

Cel mai rapid mod de a face acest lucru este prin intermediul portalului pentru PARTENERI. Din acesta, puteți calcula ofertele de închiriere și puteți trimite solicitări online din câteva clicuri. Faceți clic aici pentru a accesa direct portalul pentru PARTENERI. Dacă nu aveți datele de autentificare încă, puteți să le solicitați de aici sau puteți obține informațiile direct din partea persoanei de contact locale. Dacă nu aveți încă datele de acces pentru GO Partner, dar ați lucrat deja în portalul nostru pentru PARTENERI anterior, puteți solicita noile date de acces deaici.

Formularele de închiriere sunt furnizate ca fișiere PDF. Veți avea nevoie de Adobe Acrobat Reader pentru a putea vizualiza acest format. Îl puteți descărca de pe site-ul Adobe. Acest software este gratuit.

GRENKE garantează faptul că factura dvs. va fi plătită în de 24 de ore, cu condiția să deținem toate documentele contractuale necesare. Pentru partenerii GRENKE, închirierea reprezintă astfel, o tranzacție de încredere. Dacă clienții dvs. închiriază, aceștia își consolidează propria lichiditate.

Întrebări frecvente Clienți

La GRENKE, soluțiile de închiriere și vânzare cumpărare cu plata în rate sunt disponibile pentru valori de minim 500 de euro+ TVA. Acest lucru înseamnă că puteți să finanțați și investițiile minore prin GRENKE.

GRENKE operează independent de orice producător sau bancă. Drept urmare, nu sunteți legat de anumite mărci sau producători specifici atunci când alegeți echipamentele. GRENKE se concentrează pe finanțarea echipamentelor din domeniul IT, telecomunicații, echipamente medicale, sisteme de siguranță și utilaje. De asemenea, pot fi finanțate și echipamente mai neobișnuite - cea mai bună cale de abordare a acestora este să intrați în contact cu noi pentru a vă putea găsi o soluție potrivită.

Puteți să faceți acest lucru ușor, folosind formularul nostru de contact.

Contractul se activează după ce ați intrat in posesia echipamentelor, pe baza unui proces verbal de predare primire, semnat între dvs. si furnizor. Perioada de bază începe în prima zi calendaristică a trimestrului, în cazul în care se ajunge la un acord în privinţa plăţii trimestriale sau în prima zi calendaristică a lunii, în cazul în care se ajunge la un acord în privinţa plăţii lunare, după acceptarea produselor. În cazul în care produsul este acceptat înainte de începerea perioadei de bază, clientul plăteşte 1/30 din tariful lunar convenit pentru fiecare zi pe parcursul perioadei intermediare care începe la data acceptării şi se încheie la începutul perioadei de bază convenite.

Pentru a opera mai eficient și cu costuri mai mici, GRENKE va colecta chiriile trimestrial, acestea plătindu-se în avans.


Bineînțeles, putem avea și plată lunară, la cerere. În acest caz, valoarea chiriei lunare va fi majorată cu 15 euro+TVA/ lună.

Asigurarea este obligatorie pentru toate echipamentele. Dacă nu aveți propria asigurare, GRENKE va include echipamentele dvs. într-o poliță cadru de asigurare accesibilă. Tariful pentru această asigurare va fi plătibil anual și va depinde de prețul de achiziție al echipamentului.

O caracteristică specială a finanțării prin închiriere este că, în calitate de beneficiar al contractului de închiriere, nu „plătiți integral” echipamentul închiriat, ci plătiți doar un tarif pentru a-l utiliza.

 

Să luăm ca exemplu un apartament închiriat. Atunci când închiriați un apartament, faptul că plătiți chiria nu vă oferă dreptul de proprietate asupra apartamentului; doar plătiți pentru a-l utiliza. Plata chiriei nu va face niciodată apartamentul proprietatea dvs. Atunci când contractul de închiriere pentru apartament încetează trebuie să vă mutați și să „returnați” apartamentul. Închirierea prin GRENKE funcționează pe un principiu similar.

 

Obligația de returnare a echipamentului închiriat la finalul contractului reprezintă cerința pentru un contract de închiriere perfect legal, în baza căreia chiriile sunt deductibile. Returnarea echipamentului închiriat la încetarea contractului înseamnă că puteți trece imediat la un echipament mai modern.

Contractul de închiriere poate să înceteze înainte de terminarea perioadei de bază a acestuia, cu condiția achitării tuturor chiriilor rămase de achitat pâna la terminarea perioadei de bază a contractului.

Aveți acces ușor la contractele și facturile dvs., folosind portalul pentru clienți. 

Către portalul pentru clienți

Întrebări frecvente Contract cadru de vânzări directe

Contractul cadru de  vânzări directe este valabil pentru valori de cel puțin 25.000 de euro, utilizați în următoarele douăsprezece luni. Pare mult, dar totalul este ușor de atins, mai ales că pot fi incluse în calcul achizițiile curente sau cele deja efectuate. Acest volum total de investiții determină condiții preferențiale pentru toate contractele individuale ulterioare, chiar dacă este vorba de o achiziție mică în valoare de 500 de euro. Procesarea contractelor individuale de închiriere în cadrul acordului este deosebit de simplă și rapidă. Este necesară doar o evaluare a bonității financiare la semnarea Contractului cadru.

GRENKE operează independent de orice producător. Clienții au acces la o largă varietate de opțiuni. Acestea includ echipamente IT, telecomunicații, echipamente medicale, sisteme de securitate, utilaje și multe altele. 

În nici un fel - în afară de condiții preferențiale, bineînțeles. Vă alegeți echipamentele dorite și furnizorul agreat, apoi selectați perioada de închiriere pentru fiecare contract individual în parte. Este atât de ușor!

Există opțiuni variate în funcție de dorința dvs. Aveți 3 variante: opțiunea de returnare a echipamentelor și achiziționarea unora noi; opțiunea de a continua închirierea sau solicitarea unei oferte de achiziționare pentru echipamentele închiriate. Acest lucru înseamnă că aveți flexibilitatea de a alege.

Nu. Nu percepem un comision de angajament. Veți plăti chirie doar pentru echipamentele solicitate în contractele individuale.

Un antreprenor nu este niciodată ferit de surprize. Criza financiară reprezintă un exemplu perfect. Prin urmare, dacă există motive importante de amânare sau chiar anulare a investițiilor planificate, vom ajuta clientul să găsească o soluție. Investițiile amânate, de exemplu, pot fi incluse într-un nou contract cadru de vânzări directe sau prin intermediul unuia existent, care se va prelungi.

Volumul total al contractului cadru de vânzări directe este valabil pentru o perioadă de douăsprezece luni. În această perioadă, clientul poate accesa acest volum în oricâte contracte individuale, întotdeauna în momentul optim pentru investițiile companiei.

Nu. Chiriile sunt constante până la finalul contractului individual în cauză. Modificările retroactive nu sunt posibile.