Creăm oportunități din 1978

Competențele noastre și poziția puternică pe piață nu reprezintă o coincidență. Acestea sunt formate din același spirit antreprenorial care există și la clienții noștri.

Apelați-ne

Contactați-ne la

Sucursala București: Str. Dinu Vintilă nr.11, 021101 Sector 2, București

+40 21 300 1987

[email protected]

Sucursala Cluj: Calea Turzii nr.199, 400495 Cluj Napoca

+40 31 423 1432

[email protected]

2023

Un nou început

GRENKE ține pasul cu evoluția pieței de capital și stabilește obiective ambițioase de creștere. Pentru 2024, Consiliul de Administrație se așteaptă la un business de 3,4 miliarde EUR și un profit net de 140 milioane EUR. Această reușită duce la dublarea cifrelor realizate în 2021. Anul 2022 a însemnat creștere timp de patru trimestre la rând. GRENKE pune astfel bazele pentru sporirea veniturilor în următorii ani și are o poziție fermă pe drumul către dezvoltarea și creșterea armonioasă, ce a caracterizat GRENKE în ultimele patru decenii. CFO Dr. Sebastian Hirsch a preluat funcția de Președinte al Consiliului de Administrație, în locul lui Michael Bücker, începând cu 1 decembrie 2022, inițial cu titlu interimar, apoi definitiv din 16 februarie 2023.

2021

Suntem poziționați ideal pentru viitor

În august 2021, Michael Bücker a devenit noul CEO al companiei GRENKE AG, cotată la bursă. Misiunea sa este să alinieze specialistul în finanțare pentru întreprinderile mici și mijlocii la tendințele societății. Accentul se pune în special pe „ESG” (mediu, social și guvernare) și digitalizare.


 

2020

Prezență internațională. Portofoliu vast

GRENKE e la nivel global, cu o prezență în 33 de țări. Ceea ce a pornit ca și o afacere cu un singur om, acum este un grup de companii multinaționale cu o gamă largă de servicii. Pe lângă închirierea echipamentelor IT și de birou, GRENKE oferă acum și alte forme de finanțare. Serviciile de factoring și cele bancare completează portofoliul nostru cuprinzător pentru firmele noi, întreprinderile mijlocii și persoanele fizice autorizate.

2018

Schimbare și continuitate

GRENKE sărbătorește 40 de ani de activitate. La finalul lunii februarie, Wolfgang Grenke s-a retras din rolul de Președinte al Consiliului director. Antje Leminsky, fostul adjunct al acestuia, a devenit noul Președinte și duce compania mai departe cu aceeași energie ca și fondatorul ei. În luna mai 2018, Wolfgang Grenke a fost ales în Consiliul supraveghetor al GRENKE AG.

2013

Deschiderea unei noi sucursale

În 2013, GRENKE se extinde si deschide o nouă sucursală în Cluj-Napoca.

2012

Parte a Grupului GRENKE

GRENKE RENTING a început ca o franciză, până în 2012 când a devenit parte a Grupului GRENKE.

2007

GRENKE începe în România

În 2007, GRENKE a făcut prima mutare în România prin stabilirea unei sucursale, la București.

2000

O performanță și mai ridicată

În aprilie 2000, GRENKE a fost cotată la bursă. Totuși, compania nu se abate de la promisiunea de a lucra cu întreprinderi mici și mijlocii de la egal la egal și în calitate de partener de încredere. În 2005, compania și-a stabilit domeniul de activitate de factoring.

1990

Doborârea barierelor

Compania GRENKELEASING KG, renumită acum, se extindea rapid. Primele noastre sucursale au fost stabilite în Republica Federală Germania. În 1990, GRENKE a dovedit din nou că este un pionier: chiar înainte de reunificare am deschis o sucursală în fostul Berlin de Est. În anii care au urmat am stabilit încă opt filiale în Germania și Austria. În decembrie 1997, compania a devenit o societate pe acțiuni.

1978

S-a născut o idee

În 1978, Wolfgang Grenke a avut o idee. Sistemele de telefonie moderne, copiatoarele și computerele își găseau locul din ce în ce mai mult în birouri. Prin urmare, acesta a decis să facă investițiile asociate mai ușoare, oferindu-le companiilor posibilități atractive de închiriere. După ce și-a înființat afacerea de unul singur, în Baden-Baden, acesta a început povestea de succes care nu arată niciun semn de încetinire. Încă din primul an, Wolfgang Grenke împreună cu doi angajați, au reușit să încheie colaborări cu 21 de distribuitori și au semnat 198 de contracte. Acesta a văzut potențialul masiv al închirierii echipamentelor de birou cu cost redus (închirierea echipamentelor de valoare mică).